FAQ - časté otázky

Zde naleznete odpovědi na vaše nejčastější dotazy. Odpovědi jsou pro snadnou orientaci rozděleny do jednotlivých segmentů.

Objednávky

Sbalitelný obsah

Kdy obdržím svoji objednávku?

U každého produktu je uvedena aktuální dostupnost každé varianty. Vyberte si požadovanou barvu a uvidíte, zda-li je skladem. Skladové položky objednané do 7:00 odesíláme dopravcem ve stejný den.

Když produkt není skladem a lze objednat z výroby, zobrazí se aktuální termín, ve kterém jsme schopni produkt dodat.

Produkty, které nejsou skladem a nejsou naplánovány ve výrobě, není možno aktuálně objednat.

Jaký je status mojí objednávky?

Přihlašte se do účtu na našich stránkách. Tam v záložce objednávky uvidíte aktuální status každé objednávky.

Pro přihlášení je nutno použít email, který jste zadali u objednávky. Heslo na přihlášení obdržíte na zadaný email.

Doprava

Sbalitelný obsah

Nabízíte dopravu zdarma?

Ano, objednávky od 1900 Kč jsou zasílány zdarma prostřednictvím Zásilkovny.

Přehled našich dopravců a cen dopravy naleznete zde.

Odkud jsou objednávky odesílány?

Objednávky jsou odesílány z našeho distribučního skladu v Nové Pace, Česká republika.

Jaké jsou dodací termíny dopravců?

Aktuální dodací termíny našich dopravců naleznete zde.

Platba

Sbalitelný obsah

Dostupné platební metody

Objednávku možno zaplatit platební kartou. Postupně přidáváme i nové druhy on-line plateb.

Mohu platit dobírkou?

Omlouváme se všem slušným zákazníkům, ale platbu na dobírku jsme byli nuceni zrušit kvůli rozmáhajícímu se nešvaru nevyzvednutých zásilek.

Vrácení produktu

Sbalitelný obsah

Jak odstoupit od smlouvy?

Garantujeme možnost odstoupení od smlouvy do 14 dní od obdržení zboží.

Návod jak postupovat při vrácení produktu zde.

Do kdy mohu zboží vrátit?

Zboží je možno vrátit do 14 dní od jeho obdržení.

Možnost vrácení se nevztahuje na produkty, které byly upraveny podle individuálních požadavků zákazníka.

Obecná požadavky na vrácené zboží:

  • zboží zasílejte zpět pouze nepoužité a nepoškozené
  • zboží zpět nezasílejte na dobírku, nevyžádaná dobírka nemůže být našimi zaměstnanci převzata
  • do doby vyřízení Vaší žádosti prosím uchovejte doklad o jejím odeslání

Je možno vrátit zboží přes Zásilkovnu?

Objednávky je možno vrátit i prostřednictvím zpětné zásilky přes Zásilkovnu. Při předání balíku na pobočkách Zásilkovny nic nehradíte. Poplatek za Zásilkovnu 79 Kč, Vám odečteme z částky, kterou Vám budeme vracet. V případě zájmu o využití této možnosti kontaktujte naše zákaznické oddělení

Jak informovat o vrácení produktu on-line?

Nechcete se zdržovat? Využijte zjednodušený postup vrácení zboží:

  • přihlaste se do vašeho účtu na našich stránkách - použijte email z vaší objednávky, heslo pro přihlášení obdržíte na tento email
  • v záložce objednávky si vyberte objednávku, kterou chcete vrátit
  • klikněte na "požádat o vrácení" a vyberte produkty, které chcete vrátit
  • instrukce na vrácení obdržíte na váš email

Výměna produktu

Sbalitelný obsah

Jak postupovat při výměně produktu?

Nevyhovující zakoupený produkt je možno vyměnit za jiný.

Návod jak postupovat při výměně produktu naleznete zde.

Do kdy mohu požádat o výměnu zboží?

Zboží je možno vyměnit do 14 dní od obdržení objednávky.

Reklamace

Sbalitelný obsah

Jak dlouhá je záruka na produkty?

Na naše produkty poskytujeme záruční lhůtu 2 roky.

Jak postupovat při reklamaci?

Pro reklamaci zboží v záruční lhůtě postupujte následovně:

  1. informujte emailem naše zákaznické oddělení
  2. zašlete produkt zpět do našeho skladu: Luxusní batohy, Krkonošská 479, 509 01 Nová Paka.
  3. do zásilky prosím přiložte jasnou identifikaci - vaše jméno a číslo objednávky.
  4. vyjádření k reklamaci od nás obdržíte do 30 dní

Vrácení peněz

Sbalitelný obsah

Kdy obdržím peníze za vrácenou zásilku?

Při odstoupení od smlouvy vám vrátíme peníze zpět na platební kartu. Peníze obdržíte do 14 dní od převzetí zpětné zásilky.